A fost exclusă FloriMeryy1980

DanySo
Administrator
A fost exclusă FloriMeryy1980, user youtube care a tradus/subtitrat melodiile :

 Celine Dion ~ Beacuse You Love Me  http://www.youtube.com/watch?v=EeJxkQhgdqg

 Camela      ~ Amor Imposibile   http://www.youtube.com/watch?v=tY9c5GEyqQA

  Locurile 20 şi 24 în Topul 2011 - 2012

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

TheQueenCristina
Fara nici un avertisment ? Mie deocamdata imi arata ca stau bine cu toate ...insa de vreo cateva ori, imediat m-a anuntat ca nu stau chiar bine si o data ce am sters clip-ul contul si-a revenit. Tocmai de aceea la unele melodii ale lui Chayanne, am facut colaje de fotografii.
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

DanySo
Administrator
Ba o fi primit avertismente, nu se poate fără. Eu am fost o dată exclus. Şi aşa a funcţionat că am primit 2 avertismente, şi la a 3 -a am zburat !
 Şi acuma am ceva la conţinutul videourilor ... şi nu ştiu cum să fac să-mi dispară !  Când intru la setări îmi apare asta :

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

TheQueenCristina
This post was updated on .
La mine toate cele 3 chestii sunt bifate cu culoarea verde, insa in cazurile in care am fost anuntata, ultima chestie se facea rosie ...asta inseamna ca ai un video cu probleme, adica trebuie sa-l stergi si se va reveni la culoarea verde.

Acum, eu imi dadeam seama, fiindca de indata ce incarc ceva, verific...cum sa-ti dai seama daca este de mai mult timp asa ?....verifica in dreapta fiecarui video link-ul ala care apare, deschide-l si vezi la care avertisment iti spune "afecteaza starea contului" si sterge-l. Alta metoda, nu stiu.

De fel, chiar daca este interzis in Germania, sau iti spune de terta persoana ...tot la fel, te anunta ca nu iti afecteaza contul si ca poate fi vizualizat...
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

DanySo
Administrator
Ooooo păi enorm de mult am de verificat, îţi dai seama , eu am vreo 170 de clipuri .  Trebuie să fac ....fac zilnic câte 25 ca nu să bolânzesc !

[...]

Am găsit de la ce am avut becul roşu aprins la setări !!!  hahaha !  Am scăpat !!!

 De la Ledd Zeppelin ~ Tangerine şi culmea e că clipul e din pozele mele , din oraşul în care locuiesc ! Dar cică mp3 -ul pe care l-am folosit nu o fost LEGAL !!!  hahaha culmeaaaaaaaaaaaa !!!

 Uite , am pus altă melodie ....hahaha...dar nu Led Zeppelin !!!

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

TheQueenCristina
Mi-a facut rosu la  : videoclipurile si secventele Live din concertele lui Chayanne.
A kind of Magic (varianta oficiala de video) ~ Queen
Two much love will kill you ~ Queen.

Iar inlocuirea melodiei, este valabila pentru video-urile blocate in Germania, dar nu-mi spune ca este ceva in neregula cu mp3-ul, ci ca astfel va putea fi vizionata si acolo.
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: A fost exclusă FloriMeryy1980

MrDecebalus

dap am observat tarziu ca ai specificat ca a fost interzis MP3-ul