ALS I have

DanySo
Administrator
This post was updated on .
Oare am scris bine? Toată viaţa mea m-am chinuit să învăţ limba engleză. Şi eu sincer am vrut. Dar nu sunt mulţumit cu cât ştiu. Dar sincer am vrut. Poate spui că nu am diblă. Poate. Dar nu cred, nu sunt eu de vină. Sau eu sunt de vină că aşa m-am născut. Na dar nu despre asta am vrut să scriu ci despre aia că am ALS, adică o boală nouă. Cel puţin aşa este afişat pe internet. De abia în 1938 a primit acest nume. Şi că este o boală rară. Da, iar eu am avut norocul să-l am. No dar nu-i bai, că fiecare moare până la urmă dintr-o boală. Good day.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.