Asa de mult mi-am dorit să fac un FORUM.

Asa de mult mi-am dorit să fac un FORUM.

DanySo
Administrator
  Asa de mult mi-am dorit să fac un FORUM despre muzică şi despre traducerile astea din muzica străină, dar se pare că nu am reușit şi se pare că nu se poate face aşa ceva. Cel puţin aşa din voluntariat şi pasiune.

 Totul sunt banii în ziua de azi. Aşa a fost şi în trecut şi aşa va fi şi în viitor.

 Nu ai cum să traduci melodii străine căci întruna te loveşti de problema dreptului de autor. Mulţi ar vrea să-şi vadă videoclipurile salvate pentru viitor ca să nu scriu posteritate. Dar de fapt asta am vrea să ştim , că pentru posteritate.  Dar unde să la postăm ca să fim siguri că nu se pierd ???

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.