Avertismentele YOUTUBE

DanySo
Administrator
   Se pare că numai sunt așa de aspre avertismentele YOUTUBE ! În sfârșit sunt curat,curat pe youtube.
 Am primit niște avertismente, dar interesant deja din start m-au înștiințat când expiră avertismentul .... şi mai toate au avut o durată de câteva luni.

   Cred că așa de mare a devenit concurența facebook - youtube încât nu-i mai de joacă să îți permiți să superi prea tare abonații

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.