Ce de nou ?!

DanySo
Administrator
This post was updated on .
Oare ce setări am făcut la Forumul ăsta (acesta) de e așa de palid scrisul?!  După ce termin ce am de scris fac modificări la setări.

  Acesta (ăsta) nu există în limba română? adică ăsta ! Am un corector automat pe Internet Explorer și îmi modifică în mod automat din ăsta în acesta !!!

  Na dar nu asta am vrut să spun, ci aia că m-am uitat în urmă ... ani în urmă ce am mai făcut pe net și am găsit de exemplu  Screencast-o-Matic salvează în mp4 nu în JavaScript cum era pe vremuri.

 De traduceri m-am cam plictisit, dar văd că nu numai eu, ci și alții...

 Na deci
 1.- http://www.screencast.com/users/Danyso
 2.- http://screencast-o-matic.com/channels/cQl6Xjd8

 Am găsit de ce e spălăcit scrisul ... pentru că e fondul acesta închis...şi dacă pun şi scrisul negru-negru numai se vede clar din cauză că e prea negru.

  Am găsit 2 programe faine-faine :  http://www.videoscribe.co/  şi http://www.powtoon.com/

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.