Cei de nou 26 nov 2015

DanySo
Administrator
This post was updated on .
Numai e FORUM ceea ce este aici ... mai repede este Jurnalul meu. Na dar, atunci să mai scriu în ea ! M-a apucat de un timp iară politica, dar de câteva zile mi-am dat seama că am luat-o pe un drum greșit! Şi așa nu va fi nimica ... la noi cel puțin. Când mă uit înapoi în timp, ...îmi pare bine că am făcut colecția asta de melodii traduse. Mai ales asta http://original.livestream.com/danyso Aaa şi mai ceva, am mai primit un avertisment pe YouTube, userul https://www.youtube.com/user/DanySoVarga aşa că am pus pe privat mai toate clipurile până pe 10 ianuarie 2016. Până atunci durează penalizarea. Şi nu risc, căci mi-au scris că dacă mai iau 2 avertizmente mă desfinţează, nu pe mine, contul Youtube.
 Videoclipuri, melodii traduse în limba română din colecția GooglePlus:

Beverly Craven - Promise Me -                                    1 502
Bee Gees - Too Much Heaven                                   11 500
Bee Gees -- Wish You Were Here                                 800

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.