Diverse

DanySo
Administrator
 Adevărul este că sunt un împătimit al netului ! Aşa că am adus şi un FORUM pe websiteul nostru !   Este foarte bun modelul ăsta , are de toate.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Diverse

chirila.alina2
Si ce putem scrie in acest topic?:)

Re: Diverse

cristianab18
Felicitari pt site ! Am incercat sa fac si eu ceva asemanator acum trei ani ,dar intre timp mi-am gasit alte preocupari si am renuntat .Daca vrei iti pot da ce subtitrari mai am.Multe au fost traduse intre timp si de altii si vad ca le ai , cateva le-am postat si pe youtube si o parte din ele le ai dar mai am cateva care nu apar pe nicaieri .Daca le vrei ti le dau cu cea mai mare placere, la mine si asa stau degeaba .Bafta in continuare cu site-ul !!!

Re: Diverse

DanySo
Administrator
Mulţumesc pentru apreciere. M-aş bucura dacă ai posta aici pe FORUM melodiile pe care le ai traduse, şi spui că nu apar pe nicăieri. Mă gândesc că ai putea face un topic nou aici pe forum, şi acolo ai posta melodiile traduse. Chiar şi mai multe .

[...]

Două programe interesante, care ajută la crearea unui videoclip interesant :

 http://www.artrage.com/ de aici poţi să-l iei gratis : ArtRage

 Şi http://www.screencast-o-matic.com/  de aici poţi salva mp4 ori ce faci pe ArtRage de exemplu ... Dacă ai imaginaţie...   Vreau să mă apuc eu, dar mie o leneeeeee ...

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Diverse

MrDecebalus
interesante programe trebuie sa le incerc.....poate maine!mersi mult!