Drake - One Dance (feat Wizkid & Kyla)

DanySo
Administrator
Drake - One Dance (feat Wizkid & Kyla) subtitles english, romanian

Ieri am tradus o melodie maghiară în română, una clasică ... așa cum îmi place mie. Asta ... melodia, este ultimul hit .. nu se poate posta pe Youtube ... Dar acuma ... nici nu e originalul ... nu am pus originalul *textul e acelaș* pentru că mie îmi place ăsta mai mult decât Drake.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.