Fabrizio De Andrè - La canzone dell'amore perduto

Fabrizio De Andrè - La canzone dell'amore perduto

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.
DanySo
Administrator
This post was updated on .
La canzone dell'amore perduto, tradus in limba română. Când mă gândesc că maică mea a ştiut limba italiana la perfecţie... Iar eu ... mă chinui din dicţionar.
Fabrizio De Andrè
Fabrizio De Andrè
Videoclipul este salvat pe hostingul lui http://www.jwplayer.com/ Încă free şi necezurat de în ţări străine.
Despre melodie? Cine nu a pierdut în viaţă o iubire? Eu cred că nu este un om care să nu fi avut acest experiment. Iar creatorii de muzică profită din plin de această slăbiciune a amintirilor sufletului tău.

Imaginile din videoclip sunt din parcul Erzsebet din Sopron

Şi din centrul orasului Eisenstadt