Împart fila în două părţi

DanySo
Administrator
This post was updated on .
Am aflat că în Germania foarte rar au posibilitatea să vadă videoclipurile noastre postate pe Youtube şi pe Google+. Aşa cum spre exemplu este videoclipul din dreapta! Sigur este vorba de bani (dreptul autorului) sau poate cine ştie ce e ...dar adevărul este că ei nu văd clipurile pe care des le arătăm. Primim răspunsul de genul "La noi în Germania nu se vede!!!" Am un prieten din copilărie cu care corespondez şi într-una din zile i-am trimis un videoclip prin email ca să îl poată viziona!!! Treaba e nasoală rău, pentru că nici noi nu vedem la ce se uită iei !!! Mai precis am dat pe Google Search să văd care sunt alternativele pentru Youtube în Germania şi am găsit un site care indică un Top de 5 siteuri pe care culmea noi nu le vedem... ceva de genul Trilulilu pe care noi care nu suntem în România nu le vedem. Câteva adrese de siteuri gen Youtube pentru Germania: https://www.tape.tv/
http://www.myvideo.de/
Lee Ryan ft Gigi D'Allessio - La donna che vorrei (tradus romana)
Eeee lasă, dacă nemţii fac separatisme ... găsim noi modalități să-i fentăm, nu ?!
Eu până una alta mă bucur că am găsit modalitatea să împart şi fila din forum ... în două !!!

</tbody></table>

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.