Marco Mengoni - Ti ho voluto bene veramente (Tradus romana)

Marco Mengoni - Ti ho voluto bene veramente (Tradus romana)

DanySo
Administrator
This post was updated on .
Are şi omul bucuriile lui, pe care vrea să le împartă cu toată lumea, indiferent că locuiește în Germania sau România, nu? Am găsit o modalitate ca să pun sus clipurile mele pe GooglePlus, a mers un timp şi în Germania, acuma numai ... După aia am pus pe https://flowplayer.org/ ...dar din 22 februarie va fi numai cu plată la FlowPlayer, free se desfinţează.
Aşa că a trebuit să caut altundeva ... la JW Player mai este gratis! http://www.jwplayer.com/Oare până când?

Marco Mengoni

Marco Mengoni - Ti ho voluto bene veramente (Tradus romana)
Are 26 milioane vizualizări originalul pe Youtube/Vevo

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.