Morten Harket - Oh What A Night (Lyrics English, Romanian)

Morten Harket - Oh What A Night (Lyrics English, Romanian)

DanySo
Administrator
A făcut posibilă JW Player să adaugi subtitrări pe videoclipurile pe care le salvezi la ei. Iată mai de din jos un exemplu cu subtitrare în engleză şi română:

Morten Harket - Oh What A Night
Sigur că este subtitrare şi pe Youtube, dar dacă sunt restricții pentru Germania ... atunci ... ce facem? Pe Vimeo merge şi la ei ...dar dacă îţi spun că eu am fost odată exmatriculat şi de la Vimeo... pentru clipuri ...cu cântec.... Aşa că pe JWPlayer e mai sigur !

Morten Harket - Oh What A Night from VargaDaniel on Vimeo.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.