Nicki Minaj ~ Starships (traducere in romana)

Nicki Minaj ~ Starships (traducere in romana)

DanySo
Administrator
Nave spaţiale

Să mergem la plajă,fiecare
Să mergem departe
Ei spun,ce spun ei?
Ia o băutură,ciocneşte-o,găseşte mugurul luminii
Scorpiile rele ca mine este dificil să vină
Avem Patrón-ul,să-l bem
Zona,da,sunt în zonă
Sunt două,trei,lasă o excursie bună
Îmi voi arunca toţi banii şi nu-mi va păsa

Sunt pe scenă,scenă
Iubesc să dansez
Aşa că dă-mi mai mult,mai mult,până când nu voi mai putea sta
Vino pe scenă,scenă
Ca şi cum ar fi ultima ta şansă
Dacă vrei mai mult,mai mult
Atunci,aici sunt

Navele spaţiale au fost făcute ca să zboare
Mâinile sus şi atinge cerul
Nu mă pot opri pentru că suntem prea sus
Să facem asta încă o dată

Navele spaţiale au fost făcute ca să zboare
Mâinile sus şi atinge cerul
Să facem asta ultima dată
Nu mă pot opri...

(Suntem mai sus decât un nenorocit)

Sari în maşina mea hooptie
Deţin aia
Şi nu-mi voi plăti rata luna aceasta
Dar la naiba cu ce vrei tu şi la naiba cu cine îţi place ţie
Asta este viaţa noastră,nu avem nici un sfârşit în vedere
Sclipitoare,sclipitoare steluţă

Acum,toată lumea,lăsaţi-mă să vă aud spunând "rază,rază,rază"
Acum cheltuiţi-vă toţi banii pentru că azi este ziua plăţii
Şi dacă eşti un G,eşti un G,G,G
Numele meu este Onika,dar îmi poţi spune Nicki

[...]

Traducerea de la Andreea.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.