O fotografie de la tine !

12

O fotografie de la tine !

DanySo
Administrator
This post was updated on .
 Eu m-am gandit ca va arat o fotografie pe zi ... din orasul in care locuiesc. Daca aveti pofta de asa ceva puteţi să postaţi şi voi.

 Este deci din oraşul în care locuiesc şi astăzi am făcut fotografia !
Dacă vrei să-l vezi în mărime mai mare http://danyso.us/chevereto/Upload/images/sopron0177.jpg

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

TheQueenCristina
Superba poza !
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator
Veeeezi  !!!!  Mai facem şi altceva ... nu numai traduceri !!!

Şi în mărime mare http://danyso.us/chevereto/Upload/images/sopron.jpg

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
Frumos oras!am avut placerea de a vedea orasul am stat 2 zile pe acolo!

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator
Mă bucur că ai fost pe aici ! Pune şi tu de la tine !   Eu aş vrea să văd viaţa de zi cu zi de la voi !  Cred că asta o să fac de mâine eu ....adică fac o poză aşa instantaneu de pe stradă !  Şi îl mai ajustez cu Photoshop-ul !

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
Intrarea pe Strand

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator
Am recunoscut , cred ... Arad !  Nu ?  Asta e Mureșul ?  Pune si tu data viitoare la marime maxima !

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
da e Arad-ul!

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
Centrul Arad-ului.

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator
Faină !  Dar tu l-ai făcut ? Şi când l-ai făcut ?  Sau la voi e soare acuma ?

http://danyso.us/chevereto/Upload/images/sopronere.jpg

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
Da eu l-am facut dar nu azi ieri cand veneam spre casa si l-am facut cu mobilu! si ala cu Strandu l-am facut luna trecuta cand mergeam la un concert pe strand!Ma mai apuca sa pozez asa aiurea!

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator

http://danyso.us/chevereto/Upload/images/pozesopron.jpg
Poza asta este la 100 de metrii de unde locuiesc eu.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

MrDecebalus
Ce fain acolo,văd că e soare,super.La noi plouă de azi noapte în continu!

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator

http://danyso.us/chevereto/Upload/images/5.jpg

http://danyso.us/chevereto/Upload/images/ploaiasopr.jpg

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

Adela
Am incercat azi sa postez si eu o poza, din pacate nu am reusit :-(
Nu e chiar recenta, e facuta anul trecut, dar mie imi place, e un rasarit de soare pe terasa casei... culorile cerului sant fantastice.

Re: O fotografie pe zi !

DanySo
Administrator
Îmi pare rău că nu ai reuşit !
  Ca să poţi posta o fotografie trebuie să dai click pe "Insert Image", după care dacă vrei să pui o poză din calculatorul tău dai click pe primul de sus , şi ţi se deschide fereastra ca să transferi fotografia.
 Iar a doua în jos este dacă ai adresa URL al fotografiei tale .
 Nu e greu. Stai că fac eu un clip video să vezi cum trebuie !

[...]

Cum se postează(inserează) o fotografie pe Forum .

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: O fotografie pe zi !

Adela
Nu stiu de ce nu se incarca, daca dau clik pe fereastra neagra se mai deschide o pagina de la Screencast-O-Matic, dar nici acolo nu se poate vedea. Cred ca o las balta, probabil tehnica asta... e prea avansata pentru cunostintele mele...
12