Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

DanySo
Administrator
   Poate cei care mai de demult deschid paginile website-ului meu au constat că din ce în ce mai rar reînnoiesc listele cu traduceri.
 Din păcate vreau să vă spun că din constatările mele zilnice, atunci când reactualizez clasamentele constat că din ce în ce mai puţine vizionări au videoclipurile de pe youtube ! Sigur sunt excepţii, dar tendinţa este clară de scădere.
 Unii explică prin faptul că este sezonul de concedii , vacanţe . Dar eu zic că nu este aşa, pentru că eu stau pe net şi pe youtube de vreo 5-6 ani , şi aşa cum este acum nu a fost niciodată !

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

TheQueenCristina
Eu sincer nu ma plang, chiar sunt surprinsa de nr de vizualizari la unele dintre clip-uri.
Pentru ceea ce spui tu, o explicatie ar putea fi , ca poate intrau aici sa vada ce este nou, iar daca listele nu sunt actualizate...nu stiu, dau si cu cu presupusul :))
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

DanySo
Administrator
Aaaaaa .... eu sunt de vină ???   Nu cred !  Altceva este, s-o plictisit lumea de net !

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

TheQueenCristina
N-am zis ca esti tu de vina...am zis ca poate multi de-aici isi luau sursa de inspiratie :)
Tu ai vechime mai mare ca mine in domeniu, poate din toamna vine "furtuna", urmata de "avalansa" iernii :D
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

DanySo
Administrator
Da ai dreptate ! Tu nu ai de ce să te plângi, am fost şi m-am uitat la tine care este situaţia, şi bine că m-am dus , pentru că se pare că videoclipul :
 Chayanne - Y tu te Vas cu 7 381 vizionări , o să intre în Top ! Şi îmi scăpa dacă nu mă uitam !

 Dar  Queen - You don't fool me cu doar 31 vizionări după 7-8 zile şi o singură apreciere,... consider foarte puţin , pentru o melodie  de mare succes cândva.

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

TheQueenCristina
:)) Asta cred si eu despre Queen - You don't fool me....dar curios Freddie Mercury & Montserrat Caballe - Barcelona, a strans un piculet mai mult , intr-o perioada de timp mai scurta...dar am mai avut ceva de la Queen, care timp de 2 sapt a avut tot 1 LIKE si 10 vizualizari, iar in a 3a sapt...hop 200 si ceva, plus LIKE-uri. Nu pun accent pe LIKE-uri, fiindca si mie de multe ori mi se intampla sa trec peste un video fara sa-i dau LIKE ....
Indiferent de situatie, pentru Freddie si Queen, m-am apucat, pentru ei voi continua cat imi va permite YT, ca se strecoara si alte melodii...e un bonus :D
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

DanySo
Administrator
 Na ai văzut , ai intrat în Top 2012 cu    Chayanne ~ Y tu te Vas  ... .  şi ce urcare puternică are, adică vreau să spun că are vizionări foarte multe faţă de alte videoclipuri ... care sunt în Top 2012.

  Apropo de vizionări în categoria traduse/subtitrate , cele mai multe vizionări pe zi , cam 2 000 -3 000 , le are :
                    Sarah Brightman    ~ Pasión
                    Thalia        ~ No me ensenaste
                    Lara Fabian           ~ Je t`aime
                    Maria Nazionale     ~ Ciao, ciao
                    Jennifer Peña ~ Hasta el fin del mundo

  ... iar minunea de  "Michel Telo ~ Ai Se Te Pego" cu numai 300-400 vizionări pe zi !!!

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.

Re: Scade numărul vizionărilor pe Youtube !!!

TheQueenCristina
Chiar nu-mi vine sa cred de Chayanne ...adica este artistul latin preferat, alaturi de Thalia, dar chiar nu ma asteptam ca acea melodie sa stranga atatea vizualizari :))
Am observat vizualizarile la celelalte melodii, insa referitor la Michel, ma abtin de la orice comentarii :D
Sper, ca YT sa imi permita in continuare sa postez.
"Darling, my attitude is : FUCK IT! ~ Freddie Mercury ~ Mine too, dear!