Taylor Swift ~ We are never ever getting back together ~ Traducere în română

Taylor Swift ~ We are never ever getting back together ~ Traducere în română

DanySo
Administrator
  Îmi amintesc când am "rupt" pentru prima oară
 Văzând asta, ne săturasem, pentru că nu ne văzusem de o lună
 Când ai spus că ai nevoie de spaţiu... Ce e ?!
 Şi după aia, când ai reapărut, ai spus :
 "Baby, îmi lipseşti,şi jur că mă schimb"
 Crede-mă, îmi amintesc,  cum că a durat doar o singură zi.
 Spun, mi-e scârbă, rupem
 Dar după aia mă suni, te iubesc

Oooh, noi iară am contramandat serata de ieri
 Dar de data asta îţi spun , îţi spun
Noi niciodată nu o să mai reîncepem
Noi niciodată nu o să mai reîncepem
 Te duci şi vorbeşti la prietenii tăi, la prietenii mei, mie
Noi niciodată nu o să mai reîncepem
...ca şi.n trecut...

 O să-mi lipsească provocările tale
 Şi eu cum am ţipat, că am dreptate
 Tu îmi ascunzi, şi te mulţumeşti cu nişte albume "Indie Records"
 Care sunt mult mai bune decât ale mele

Oooh aseară iară mai sunat
Dar de data asta îţi spun , îţi spun
Noi niciodată nu o să mai reîncepem
Noi niciodată nu o să mai reîncepem
Te duci şi vorbeşti la prietenii tăi, la prietenii mei, mie
Dar noi niciodată nu o să mai reîncepem

 Am crezut că noi vom fi împreună veşnic
 Obişnuiam să spun, ca niciodată să nu spui, că niciodată

 Mă sună şi-mi spune că încă tot mă mai iubeşte
Îi spun că asta deja este obositor, şti
Dar noi niciodată nu o să mai reîncepem
...ca-n trecut...
[...]

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.