Yanni ~ Almost a Whisper ~ Tradus Romana ~

Yanni ~ Almost a Whisper ~ Tradus Romana ~

DanySo
Administrator
This post was updated on .

Glasul stăruinței - aproape ca un murmur Suspinul inimilor zdrobite - un plânset tăcut Ploaia pe obrazul tău Aduce gravitate și admirație Și încet începi să respiri din nou. Nu am toate răspunsurile la rugăciunile(rugămințile)tale triste Dar dacă aș putea ți-aș da aripi de înger Ca să mergi acolo unde găsești speranță Cu puterea de a ajunge dincolo Și purtat să fi ca și un cântec pe aripile vântului. Te rog nu renunța Te rog să nu renunți Pentru că eu cred Da, eu cred Eu încă mai cred ... în noi.
Cine canta melodia ?
This poll is closed.
This poll ended on .

Un FORUM al TRADUCERILOR si al discutiilor pe tema muzicala ...si nu numai ! Cum traiesti , esti singur/a ? Povesteste-ne despre tine.